x

x

wtorek, 21 marca 2017

Na dobry początek

Do otwarcia sezonu zostało dokładnie 10 dni. Przebieramy nogami. Nie możemy doczekać się chwili,
gdy nareszcie ruszymy z miasta. A pierwszy dzień wiosny dodatkowo nas do tego dopinguje.

Tymczasem wprawiam się w DIY, by wraz z rozpoczęciem sezonu wpuścić do naszego letniaka
odrobinę świeżości, dzikości, egzotyki. Poniżej zrobiona własnoręcznie od początku do końca ramka.
Kolejne "zrób to sam" w planach.

Przygotowałam: wydrukowaną grafikę (pochodzi ze strony plantcurator.com), listewkę, młotek, piłę, miarkę, gwoździe, farbę, pędzel.

Odmierzyłam długość listewki równej szerokości grafiki. Przygotowałam 4 krótkie kawałki.
Delikatnie i powoli ucięłam listewkę. Im cieńsza, tym bardziej łamliwa, dlatego musiałam uważać, by nie powstały odpryski drewna czy drobne pęknięcia.

Ucięte listewki pomalowałam na czarno.
Pomiędzy dwie gotowe listewki włożyłam grafikę i całość zbiłam na brzegach niedużymi gwoździami. Tak samo zrobiłam
z drugiej strony z pozostałymi listewkami.

Przekręciłam grafikę rysunkiem do dołu. W tylnej części listewki wbiłam gwoździe.
Do gwoździ przywiązałam sznurek, na którym grafika zawiśnie.
Voila!

1 komentarz: