x

x

wtorek, 9 stycznia 2018

Zielnik na ścianie

Pamiętam to dokładnie: zwróciła moją uwagę kilka lat temu, gdy robiłam materiał o tapetach.
Wtedy ta oryginalna okładzina nie miała szans na pojawienie się w naszym domu, ale dziś...
Coraz bardziej skłaniam się ku myśli, by wyłożyć nią jedną ze ścian w nowej sypialni. W końcu
w drodze do wąwozu rosną przecież paprocie, więc dom w naturalny sposób nawiązywałby
do swojego otoczenia. A gdy jeszcze dodać, że te prehistoryczne rośliny są symbolem dobrobytu
i powodzenia, trudno nie ulec pokusie i nie wprowadzić ich do wnętrza. Chyba nie zawadzi pomóc trochę szczęściu?

Tapeta Falsterboll marki JVD.
W podobnym klimacie tkaniny na poduszki:

lotari.pl

tkaniny.net

makaszka.pl

4 komentarze:

  1. Śliczne wzory tapety i tkanin :).
    Przejrzałam wcześniejsze posty - troszkę zazdroszczę tego miejsca na ziemi :). Mam nadzieję, że wkrótce zacznę podobny projekt...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wzory tapety i tkanin :).
    Przejrzałam wcześniejsze posty - troszkę zazdroszczę tego miejsca na ziemi :). Mam nadzieję, że wkrótce zacznę podobny projekt...

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki zielniczek pasowałby też w kuchni tak mi się wydaje. Coś podobnego u siebie planuje zrobić, z tym że wzorów nie będę malować tylko zamówię fototapety do kuchni w takim motywie. Do tego meble białe lub brązowe - muszę się jeszcze zdecydować

    OdpowiedzUsuń